اورمان صنعت

پروفیل چوب

­­­­پروفیل های چوبی کاربرد وسیعی در صنایع دکوراسیون داخلی، صنایع دربهای اتاقی و ضدسرقت و کارهای چوبی دارند. درساخت این پروفیل ها از ورق های MDF و روکش طبیعی چوب استفاده می شود.

مراحل ساخت پروفیل های روکش طبیعی جوب

همانطور که در بالا اشاره کردیم هسته و مغز این پروفیل ها از MDF ساخته شده است. ورق های بزرگ MDF پس از برش با اندازه های معین توسط دستگاه مولدر تراش داده می شوند.

قطعات خام پس از کنترل کیفی وارد دستگاه رپینگ شده و با یک لایه چسب روکش ها به آنها چسابنده می شود و در نهایت بعد از کنترل کیفیت نهایی بسته بندی و راهی بازار می شوند. عمده خریداران این محصولات دکوراتیوها و تولید کنندگان درب هستند.

موارد مصرف پروفیل روکش طبیعی چوب

پروفیل های روکش طبیعی جوب در طیف وسیعی از صنایع کاربرد دارند که از آن جمله می توان به کابینت سازی، طراحی دکوراسیون داخلی، درب سازی و صنایع چوبی اشاره کرد.

انواع پروفیل های روکش طبیعی چوب

  • پروفیل ونوس

پروفیل ونوس یکی از پرکاربردترین انواع پروفیل است که در دونوع ونوس بزرگ و ونوس کوچک تولید و به بازار عرضه می شود.

پروفیل ونوس استاندارد در اندازه ۱۲.۴ سانتی متر تولید و عرضه می شود و در ساخت درب های ونوس، آبنوس، سوپر برجسته، دوقاب تسبیح استفاده می شود.

پروفیل ونوس با سه نوع روکش راش، بلوط، گردو و ملج تولید و عرضه می گردد از موارد مصرف آن می توان به استفاده در پاخور کابینت، کتیبه پرده، قاب آیینه اشاره کرد.

پروفیل ونوس کوچک در عرض ۵ سانتی متر و طول ۱۷۵ سانتی متر تولید و به بازار عرضه می شود و به عنوان زیر چراغی کابینت، زیر تاج، برجسته کابینت، قاب عکس نوستالژی استفاده می شود.

  • پروفیل سارای

سارای یکی از پروفیل های پرکاربرد در طراحی دکوراسیون داخلی است که به عنوان قرنیز سقف و کف هم به کار می رود. اسم این پروفیل برگرفته از درب سارای ساخت ترکیه است که یکی از درب های گران قیمت و لوکس به شمار می رود.

پروفیل سارای در دو اندازه بزرگ (عرض ۷ سانتی متر) و کوچک عرض ۵ سانتی متر به کار می رود.این پروفیل در مجموعه اورمان صنعت فقط با روکش راش تولید و عرضه می شود که روکش ها دارای کرافت هستند.

  • پروفیل قرنیزی

این پروفیل کاربردهای متفاوتی از قبیل تاج روکوب درب، تاج کابینت، قاب آیینه دارد و با سه روکش بلوط، راش و گردو تولید می شود که روکش بلوط آن دارای کرافت است.

این پروفیل در عرض ۱۱ سانت تولید و عرضه می شود.

  • پروفیل اورمان

تولید این پروفیل فقط با روکش بلوط کرافت دار انجام می شود و عرض آن ۱۵ سانتی متر است.

از موارد مصرف آن می توان برای کتیبه، پاخور کابینت و مصارف دکوراسیون داخلی اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسه
  • امتیاز
  • قیمت
  • افزودن به سبد خرید
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه