اورمان صنعت

پروفیل روکش طبیعی چوب

با رواج پروفیل های چوبی در مصارف مربوط به دکوراسیون داخلی، ساختمانی و صنعتی، استفاده از روکش بر روی آنها جهت زیبایی، دوام و ماندگاری بسیار رواج یافته است. روکش های غالبا به دوصورت طبیعی و مصنوعی هستند که متناسب با نیاز و بودجه از آنها استفاده می شود.

روکش طبیعی چوب

روکش های طبیعی چوب ورقه های نازکی از چوب هستند که طی یک فرآیند تخصصی و دقیق تولید می گردند. معروفترین روکش های طبیعی، روکش طبیعی راش – روکش طبیعی بلوط و روکش طبیعی گردو هستند، که روکش طبیعی گردو نسبت به سایرین گران تر هستند.

پروفیل روکش طبیعی چوب

گروه اورمان پلاس از زیر مجموعه های شرکت اورمان صنعت آذربایجان است که یکی از تولید کنندگان بزرگ پروفیل چوب در شمال غرب است. کارخانه و دفتر مرکزی این شرکت در شهر ارومیه واقع شده است.
در این شرکت MDF های موجود در ابعاد مشخص برش داده می شوند و در داخل دستگاه مولدر اقدام به تراش آنها در طرح های مورد نظر می شود.  پس از کنترل کیفتی، پروفیل های خام در دستگاه رپینگ  روکش زنی می شود.  در آخرین مرحله پس از کنترل نهایی بسته بندی می شوند.
این روکش ها مصارف زیادی دارند. یکی از مصارف مهم آنها در تولید انواع درب های اتاقی و درب های ضد سرقت است که روکش ها رنگ آمیزی شده و سپس برش داده می شوند و در نهایت بر روی رویه درب نصب می شوند.

انواع پروفیل روکش طبیعی

پروفیل روکش طبیعی ونوس

<yoastmark class=

پروفیل ونوس یکی از پرکاربردترین انواع پروفیل است که در دونوع ونوس بزرگ و ونوس کوچک تولید و به بازار عرضه می شود.

پروفیل ونوس استاندارد در اندازه ۱۲.۴ سانتی متر تولید و عرضه می شود و در ساخت درب های ونوس، آبنوس، سوپر برجسته، دوقاب تسبیح استفاده می شود.

پروفیل ونوس با سه نوع روکش راش، بلوط، گردو و ملج تولید و عرضه می گردد از موارد مصرف آن می توان به استفاده در پاخور کابینت، کتیبه پرده، قاب آیینه اشاره کرد.

پروفیل ونوس کوچک در عرض ۵ سانتی متر، ارتفاع ۱۶ سانتی متر و طول ۱۷۵ سانتی متر تولید و به بازار عرضه می شود و به عنوان زیر چراغی کابینت، زیر تاج، برجسته کابینت، قاب عکس نوستالژی استفاده می شود.

پروفیل  ونوس پلاس

پروفیل ونوس پلاس
پروفیل ام دی اف ونوس پلاس

پروفیل ونوس پلاس شکل مدرن و تغییر یافته پروفیل ونوس است که مصارف متنوعی دارد.  این پروفیل با روکش های طبیعی راش و بلوط تولید و عرضه می شود.

پروفیل سه قاب

پروفیل روکش طبیعی سه قاب
پروفیل MDF روکش طبیعی سه قاب

پروفیل قرنیزی

<yoastmark class=

این پروفیل کاربردهای متفاوتی از قبیل تاج روکوب درب، تاج کابینت، قاب آیینه دارد و با سه روکش بلوط، راش و گردو تولید می شود که روکش بلوط آن دارای کرافت است.

این پروفیل در عرض ۱۱ سانت تولید و عرضه می شود.

پروفیل اورمان

پروفیل اورمان
پروفیل روکش طبیعی اورمان

تولید این پروفیل فقط با روکش بلوط کرافت دار انجام می شود و عرض آن ۱۵ سانتی متر است.

از موارد مصرف آن می توان برای کتیبه، پاخور کابینت و مصارف دکوراسیون داخلی اشاره کرد.

 

پروفیل  سارای

سارای یکی از پروفیل های پرکاربرد در طراحی دکوراسیون داخلی است که به عنوان قرنیز سقف و کف هم به کار می رود. اسم این پروفیل برگرفته از درب سارای ساخت ترکیه است که یکی از درب های گران قیمت و لوکس به شمار می رود.

پروفیل سارای در دو اندازه بزرگ (عرض ۷ سانتی متر) و کوچک عرض ۵ سانتی متر به کار می رود. این پروفیل در مجموعه اورمان صنعت فقط با روکش راش تولید و عرضه می شود که روکش ها دارای کرافت هستند.

از دیگر موارد استفاده از این پروفیل استفاده به عنوان تاج کابینت است.

عرض پروفیل ۷ سانتی متر و ارتفاع بیشینه آن ۳۶ سانتی متر است.

 

پروفیل روکوب نیم گرد

<yoastmark class=

 

پروفیل چارچوب MDF

جهت اطلاعات بیشتر به این لینک (+) مراجعه کنید.

پروفیل درب کابینتی

 

قیمت روکش طبیعی چوب

با توجه به نوع مواد اولیه مصرفی و نوع روکش [راش، بلوط، گردو.] استفاده شده در پروفیل روکش طبیعی چوب، قیمت آنها متفاوت خواهد بود. اگر شما تمایل به خرید روکش طبیعی و اطلاع از قیمت به روز آن دارید بهترین راه تماس با کارشناسان ما و دریافت قیمت به روز است.

کاربردهای پروفیل mdf روکش طبیعی چوب

پروفیل های روکش طبیعی جوب مصارف متنوع و مختلفی دارند که هنرمندان و صنعتگران حوزه چوب و مصنوعات چوبی به فراخور کار و خلاقیت خود می توانند از آن استفاده نمایند از جمله مصارف آن می توان به ساخت صنایع دستی، طراحی دکوراسیون داخلی، ساخت سرویس خواب، ساخت انواع درب های ضد سرفت و اتاقی اشاره کرد

نحوه نگه داری پروفیل چوب

پروفیل های روکش طبیعی چوب باید در محیط یا انبارهارهای خشک و عاری از هرگونه رطوبت و نم نگه داری شوند تا کیفیت و استحکام خود را حفظ نمایند.

 

جهت مشاهده تمامی محصولات می توانید به فروشگاه محصولات بروید. (رفتن به فروشگاه)

 

دانلود کاتالوگ محصولات روکش طبیعی چوب اورمان صنعت

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسه
  • امتیاز
  • قیمت
  • افزودن به سبد خرید
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه